Kollégiumi díj számlaigénylés
KÉRELEM ÁTUTALÁSOS SZÁMLA KIÁLLÍTÁSÁHOZ
A „Kérelem átutalásos számla kiállításához” kitöltése azon hallgatók számára szükséges, akiknek az önköltségét/költségtérítését a munkáltatója fizeti be úgy, hogy arról előre (a tétel kiegyenlítése előtt!!!), átutalásos számla elkészítése szükséges.
A folyamat a következő:
- A Pénzügyek/Beállítások menüponton Partner (magánszemély esetén) / Szervezet (cég, vállalkozás esetén) fülön a Partner / Szervezet berögzítése (amennyiben a Neptunban még nem szerepel)
Ezután az újként felvitt, vagy a már listában szereplő Partner/Szervezet kiválasztása szükséges (szürke +).
2. A Partner/Szervezet kiválasztását követően a Pénzügyek/Befizetések menüponton, az aktuális kiírt tételen kell állni, és a lehetőségek (szürke +) között található „Befizető” felugró ablakban a Partnert/Szervezetet kell a kiírt tételhez rendelni.
3. a Pénzügyek/Befizetések menüponton, az aktuális kiírt tételen kell állni és
- ha a teljes összegről az adott Partner nevére kéri a számlát, akkor a lehetőségek (szürke +) között található „Kérelem átutalásos számla kiállításához”-t kell értelemszerűen kitölteni
-
- ha a befizetendő kiírt tétel egy részét fizeti a munkáltató, a többit a hallgató, akkor először a lehetőségek (szürke +) között található Megosztás felugró ablakban meg kell adni a részösszegeket, majd a lehetőségek (szürke +) között található „Befizető” felugró ablakban a Partner /Szervezet hozzárendelése a munkáltató által fizetendő összeghez, majd a lehetőségek (szürke +) között található „Kérelem átutalásos számla kiállításához”-t kell értelemszerűen kitölteni.
A kérelem kitöltését követően elkészül a számla, melyet a kérelemben megjelölt kérésnek megfelelően a megadott címre kipostázunk, vagy letölthető elektronikus formában.
A NEPTUN RENDSZER ÁLTAL KIÁLLÍTOTT SZÁMLÁKRÓL ÁLTALÁBAN
A Neptun rendszer minden kiírt tétel teljesítése után automatikusan számlát generál, mely számla a Pénzügyek/Számlák felületről letölthető.
Azon hallgatók esetében, akik nem a saját nevükre kérik a számlát, hanem pl. szülő vagy vállalkozás nevére, számukra a szokásos módon lehetőség van a Pénzügyek/Beállítások menüponton Partner/Szervezet berögzítésére. A Partner/Szervezet berögzítését követően a Pénzügyek/Befizetések menüponton, az aktuális kiírt tételen kell állni, és a lehetőségek (szürke +) között található „Befizető” felugró ablakban a Partner kiválasztása után a számla a kiválasztott befizető nevére készül el.